Geslaagd weekend! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Thera Leukfeldt - WaarBenJij.nu Geslaagd weekend! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Thera Leukfeldt - WaarBenJij.nu

Geslaagd weekend!

Blijf op de hoogte en volg Thera

23 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Molweni!

Er zit alweer een week op, de tijd vliegt. Op vrijdag ben ik met 3 vriendinnen naar de spa geweest, we zijn allemaal lekker gemasseerd en konden genieten van de whirlpool. Dit was heerlijk ontspannend en erg fijn voor mijn schouders. Verder zijn we dit weekend in het winkelcentrum gaan shoppen, dit houdt in dat je een aantal winkels af kan maar echt veel is het niet.
Verder zijn we zaterdagavond met een grote groep uit eten geweest, de bedoeling was een Full Moon Diner maar helaas was het slecht weer en moesten we binnen eten. Het leek ons leuk om chique uit eten te gaan, dus van te voren lekker optutten en leuk jurkje aan en de mannen in overhemd en colbert. Dit hadden we beter niet kunnen doen, de transfer van het restaurant kwam wat later gezien de auto kapot was…. Dit hield in dat we met 16 man in 3 auto’s moesten. 3 vrouwen in de kofferbak, 3 op de achterbank en 2 op de stoel naast de bestuurder en de eerste auto was vol. Ik was de gelukkige persoon om in de kofferbak te zitten, daar gingen we dan; chique uit eten en dan opgepropt in de auto. Maar het eten was echt super lekker, een goede wijn erbij en we konden gaan genieten. De avond hebben we afgesloten in Snorts, de plaatselijke ‘club’ hier.
Op zondag zijn we gaan kanoën met een hele groep. We zijn een stuk over de rivier gegaan, er was een vrij sterke stroming dus dit was wel een uitdaging voor mijn schouders maar het was echt leuk om te doen!

Dit weekend gaan we met een groepje naar Monkeyland, Birds of Eden en Jukani. Dit zijn 3 parken die erg dicht bij elkaar gelegen zijn en kunnen we apen, leeuwen, vogels, jaguars en nog allemaal andere dieren spotten! We hebben besloten om hier een lekker weekend weg van te maken dus we halen donderdagmiddag de auto op en zullen vrijdag richting Plettenberg Baai gaan rijden. We hebben een villa gehuurd en kunnen hier nog lekker naar het strand en zaterdag zullen we de parken gaan bezoeken. Zondag moeten we weer terug naar de campus want tja, het echte leven gaat hier ook door. Maandagochtend om 8 uur heb ik gewoon weer college.

Ik snap dat jullie je inmiddels allemaal afvragen of ik überhaupt naar school ga maar dit ga ik toch zeker wel. Ik heb een aantal colleges en de reguliere CBL lessen (Case Based Learning), verder is hier ook een nieuw iets: student-led seminars. Dit houdt in dat je met z’n tweetjes of met z’n drieën een les moet geven over een speciaal onderwerp. Elke week is er een ander groepje aan de beurt dus dit moet ik nog doen. Verder moeten we voor een bedrijf een organisational change plan schrijven dus ik heb echt genoeg te doen hier maar gelukkig genoeg tijd om hier te genieten.

Ik vertrek zo naar een lekkere Braai hier en zal morgen om 8 uur naar mijn laatste college van deze week gaan!

Liefs!

  • 28 Februari 2016 - 11:32

    Robert:

    Ja ja en wij maar hard werken :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thera

Minors in Port Alfred, Zuid-Afrika

Actief sinds 29 Jan. 2016
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 5582

Voorgaande reizen:

04 Februari 2016 - 02 Juli 2016

Minors in Zuid-Afrika

Landen bezocht: