Laatste schoolweek, Ziplinen & strand! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Thera Leukfeldt - WaarBenJij.nu Laatste schoolweek, Ziplinen & strand! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Thera Leukfeldt - WaarBenJij.nu

Laatste schoolweek, Ziplinen & strand!

Blijf op de hoogte en volg Thera

08 April 2016 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Molweni!
De afgelopen twee weken zijn ook weer voorbij gevlogen, vorige week zijn de laatste presentaties van mijn minor gegeven, hebben we ons assignment ingeleverd en kon mijn vakantie echt beginnen.
Mijn cijfer voor deze minor is gebaseerd op het assignment en een presentatie die we gegeven hebben, volgens mij heb ik dit sowieso gehaald. Ik ben er al voor gewaarschuwd dat het vrij lang kan duren voordat we de resultaten krijgen dus ik ben nog geduldig aan het afwachten!
Een deel van onze groep ging vorig weekend al op vakantie dus hadden we besloten om nog een keer met z’n allen bij de Highlander te gaan eten, een van de restaurants hier. Een aantal meiden hier zijn afgelopen week helaas al terug gevlogen naar Nederland en deze week zullen meer mensen vertrekken naar hun volgende Grand Tour bestemming of terug vliegen naar huis.
Ik kan gelukkig zeggen, ik blijf hier nog drie maanden!

Afgelopen maandag heeft Hilde haar tentamen gemaakt dus ook zij heeft nu vakantie! De vakantie hebben we gisteren gevierd met ziplinen in Tsitsikamma, dit was echt ontzettend tof om te doen!
We hadden 8 stukken waarover we moesten ziplinen, een deel ging over het water en de omgeving was echt ontzettend prachtig. De tour duurde van zichzelf niet zo lang maar de weg er naar toe was lang, een autoritje van 3 uur heen en terug maar het was het zeker waard!

Vanmorgen zijn we met kinderen van Sizame Preschool naar het strand geweest, twee vriendinnen van ons doen vrijwilligerswerk op deze school en ze hadden hulp nodig om dit uitje te organiseren.
We hebben de hele ochtend met de kinderen doorgebracht, het was echt leuk om te zien hoe enthousiast de kinderen zijn. Toen de kinderen de bus uit liepen wilden ze direct al met ons knuffelen en moesten we hun handjes vasthouden om naar het strand te lopen, de kinderen waren maximaal 5 of 6 jaar oud. Ze hebben heerlijk in het water gespeeld en zandkastelen gebouwd, super om een keer de kids te begeleiden!
Sommige kinderen houden hele verhalen, dan vind ik het toch jammer dat ik geen idee heb wat ze aan het vertellen zijn. Een aantal begrijpen wel wat je bedoeld in het Engels dus we hebben ons goed vermaakt!
Verder zal ook vanavond weer in het teken van ‘een laatste keer doen’ staan, komende zondag zullen wij zelf vertrekken naar Por Elizabeth om een weekendje weg te gaan maar dit is ook de dag dat nog meer vrienden van ons terugvliegen naar huis. Het goede nieuws is dat we komende dinsdag Dafne van de luchthaven kunnen ophalen en we samen met haar op vakantie kunnen en ze verder de hele module ook blijft!

Ik heb echt ontzettend veel zin in mijn vakantie hier in dit prachtige land. Het zullen drie weken echt ontzettend genieten worden, ik zal genoeg foto’s maken om jullie bij thuiskomst mee te verblijden!
Vorige week heb ik de moeite genomen om mijn foto’s al een klein beetje uit te zoeken, dit is veel werk gezien ik al bijna 2000 foto’s heb gemaakt de afgelopen maanden.
De tijd hier gaat snel, ik vind het onvoorstelbaar dat ik hier nu 9 weken zit maar ik ben ontzettend blij dat ik ook nog drie maanden mag blijven!

Tot binnenkort!
Liefs, Thera

  • 09 April 2016 - 10:05

    Robert:

    ja leuk...dus ik moet nog 3 maanden wachten voor ik zelf op vakantie mag!! Veel plezieren blijven genieten hoor!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thera

Minors in Port Alfred, Zuid-Afrika

Actief sinds 29 Jan. 2016
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 5598

Voorgaande reizen:

04 Februari 2016 - 02 Juli 2016

Minors in Zuid-Afrika

Landen bezocht: